Een populaire term en één die bijna dagelijks wel ergens opdoemt, ook binnen ons bedrijf. Maar het blijft toch best een vreemde term voor ons als verpakkingsexperts die alles juist graag netjes in de doos wil hebben in plaats van eruit.
Maar goed, waar komt die term dan vandaan? Een jaar of dertig geleden wilde een managementconsultant binnen Walt Disney mensen stimuleren om ander te denken dan dat ze gewend waren. Hij richtte daarom samen met een partner “Creative Thinking Association of America” op. Dit ter stimulans aan het creatief denkproces en om het potentieel uit mensen te laten halen die ze tot die tijd niet lieten zien.
Dus ondanks dat de term voor ons een beetje vreemd blijft, kun je het proces zeker wel van ons verwachten. Je hoeft je daarom ook zeker geen zorgen te maken of je producten wel of niet goed verpakt zullen worden.
We proberen optimaal constructies met elkaar te combineren en maken soms verrassende keuzes op het gebied van technieken. Je verpakking kan daarom soms ook op een zeer fraaie en subtiele manier net even meer opvallen dan dat van andere. Ook het inzetten van diverse technieken om bestaande problematieken op te lossen behoren natuurlijk tot dit meer creatievere proces.
Wij gaan geen uitdaging uit de weg, proberen met heldere ideeën en samples je te overtuigen van de mogelijkheden. Dit kunnen we je wel 100 keer of meer vertellen, maar ervaren blijft toch een meer effectievere manier.
Laat ons weten waar we je mee van dienst kunnen zijn, we stellen je niet teleur!